diumenge, 31 de gener del 2010

record historico.....

Amics meus integrants d´aquesta maravellosa colla, os he de dir que entre tots en fet realitat un somny, una pasio per la carretera, una forma de fer esport i a la vagada pasarlo be, i apart tenim una forma d´expresarnos i comunicarnos de una forma que estigui a l´abast de tots i esten al dia de quasevol noticia... si senyors estic parlan del blogg, un blogg que aquest mes de gener a fet un record historic en lo que es, respecte a les noticies, articles o con vulgueu dir, aquet article fa nº 71 tot un record que penso de que i costara molt de temps superarlo (encara no descarto de que el marques surti de la cova per escriure un altre article per dir alguna burrada de les seves) en fet mes d´un article per dia, contand de que el mes te 31 dies, surt a 1,0011 articles per dia i segon la estadistica aixo es degut que la gent ha tingut mes temps d´ocio, per aixo se hi han animat a escriure tant d´articles, pero la estadistica comença a cambiar a la baixa, aixo vol dir que a partir d´ara no hi hauran tants d´articles, a pesar de hi han dos articles que son fijos (la propera sortida i la tant esperada i estimada cronica) aquestas dos secciones que son les mes esperadas, degut a la seva informacio i serieditat... i per ultim en de dir que els senyor don cuervo i el senyor estimulante estropeao, de que deixen de parlar de la feina en el blogg que a ningu de la colla nos importa un bledo el que si estic de viatje, o si estic de restauraccio o de acompañamiento, podeu parlar de lo que volgueu pero no de la feina entesus nanos, per lo demes no mes falta dir de que us animeus a escriure mes articles i estem sempre al dia...

1 comentari:

  1. fe d´erratas aqui hi ha una equivocacio, es la seguent i es tracta de lo siguient, mentres jo estava escribin el article en piri ens a colat el article d´elsa be dons aquet article ja esta incos en la meva estadistica...

    ResponElimina