dimecres, 13 de gener del 2010

"Mansaje" per el Luis

Bona nit Luis!!

T'escric 4 ratlles per recomanar-te que et posis un motiu/seudònim com per exemple "Railes", pero jo descartaria el nom ja que no lliga molt amb la foto que has posat i que series l'unic que fa servir un nom.

El jose ja ha llegit el "Mansaje" del buitre?
Diguel-hi que si vol publicar al blog?
En aquest cas el Master ja li enviarà la invitació.
L'hi a agradat el motiu de cuervo?

PD. A partir d'ara els mensajes ara son "Mansajes" en honor a la caligrafia del buitre, jajajajajajajajajaja.

Pirata fa mols dies que no sabem res de tú, a veure si publiques quelcom!!!!!

Salut i cames

1 comentari:

  1. Hola a todos, soy Jose de Calella, Luís me ha comentado que teneis un blog,y que además me mencionais, lo he estado mirando y os tengo que decir dos cosas: 1 soys unos cachondos, y 2 al señor Pedro (señor por lo de que has sido joven jejeje) decirte que será un placer disfrutar con él y con todos, cuando pueda de vuestras salidas en bicicleta y que cada día que salgo en bici me gusta más y que no me preparo para nada en especial sino que disfruto con cada pedalada que doy. Un saludo.

    ResponElimina