divendres, 29 de gener del 2010

MANSAJE PELS PLEBEYOS + BUITRE (NO ES CONSIDERA NI PLEBEYO)

Companys/companyes/buitres i abuelos:

Demà ho sento moltisim però no us honraré amb la meva presència, jejeje, jo tinc una categoria i no vindré amb uns plebeyos sense estar en facultats de donar guerra, jejeje, o sigui que demà, res de res.........avui a la tarda aniré amb el lider d'aquesta colla a buscar la bici, jajajajja, i la portaré a la ciber-copi del jedi per ensenyar-la, i després, cap al nyam-nyam!!!!!!!!!!!!!

Jo demà faré rodillo, diumenge rodillo, i la setmana que ve, cada dia al poligon, i el proper dissabte, tindreu el privilegi de veure el retorn del marquès, jejejeje......Buitreeeeeeeeeeeeeeee!!!!!!!!!!!!! estàs preparat??????????? se't veu fofo, desmotivat, fluix i cagat de por......què et passa????? que el buitre s'està cagant a sobre les plumes????? jaujauajauajauajauajauajua

I ara un mansaje per cada un de vosaltres:
Farru: Tu segueix fent btt, jejeje, em fas més por que una pedregada.......
Pirata: Aixi m'agrada, tu tranquil, que d'aqui a quatre dies, els hi baixem els fums, jejeje....
Maestro: Segueix amb les teves teories, jeejje......
Railes: Ja et fotaré jo a tu a vilafranca, jajajajjaja
Master: Et queda poc per agafar el lideratge, jajajaja......
Buitre Loves Cuervo: .....................................
Xanqui: No tinc paraules, jauajauajauaauajauajauajaujaa





Ens veiem aquest vespre!!!!!!!!!!!!!!!

1 comentari:

  1. Marques tots tenim ganes que tornis i avui anirem haver-hi que preciosidad t'has comprat

    ResponElimina