dimecres, 26 de maig del 2010

PROPERA SORTIDA

Hola Nois!!! Avui faré de Maestrooooo oooooooooooeeeeeeeeeeeeeeeee

La proposta per la propera sortida es la següent:

Aquest dissabte es fa la Barcelona-Perpinya-Barcelona, hi ha uns quants de sant celoni que la fan, entre ells el nostre company Pedro alias buitre, carbono o el cerdito volador(es la foto que te el perfil jeje)!, també hi ha uns quants del club que s'ajuntaran a sant celoni i els acompanyaran una estona. (teniu el recorregut al blog del club) La meva proposta es que la colla del verano azul acompanyi a la gent del club.

Recorregut: Al Blog del club.
km: 150 aprox.
hora: 7:25 h.
lloc: la copi

P.D. els que vingueu pose-ho el blog o truqueu

Salut i cames

Maestrooo que ho he fet be??? jajajajajajja, va que aquest dissabte serà l'estreno de la meva flamant nova bici!!! Esteu davant del nou DITECMAN!!!! jajajajajajajjaa
Ditec ONE per els number ONE!!! oooooooeeeeeeeeeeeeeee jajajajajajajajaja

8 comentaris:

  1. Bon dia . . .

    Molt bé Master ho has fet molt bé, pero que sigui la ultima vegada he? jajajajajajaja, a veure si em quedare al paro i tindré que fer una manifestació!!

    M'apunto a la teva proposta i felicitats per la nova adquisició (llàstima que no sigui de color blau).

    Salut i cames

    ResponElimina
  2. Bona pensada Alan la ruta de dissabte, però si va tot bé no podré venir, he portar "L´hereu" de colònies de cap de setmana dissabte al matí. Referent a la teva nova bici, sembla xula, pero pel meu gust...li faltarien com a mínim un parell de rodes...i algun accesori més..
    Ciao a tots!

    ResponElimina
  3. Hola a todos!! El sábado no pondré ir estaré de excursión por el Delta del Ebro. Os tengo que hacer 2 sugerencias, de coña, pero sugerencias: 1. Si la cosa sigue así habría que plantearse cambiar el nombre de la colla, se llamaría la colla de las fusiones, primero el chiqui-chanqui y ahora el master-maestro quién será el siguiente el farru-rai?jejeje.
    2. Master la bici es muy guapa, pero como no entrenes se llamará la ditec"two", que pronunciado parecé que sea la bici de pica"chu" jejeje.
    Ser buenos y disfrutad de la bici.

    ResponElimina
  4. Ehhh de moment aquest any tinc el liderat assegurat!! oooooooeeeeeeeeeeeeeee es la primera vegada en la meva vida que guanyo algoooo ooeeeeeeeeeeee jajajajajaja, us he de donar les gracies a tots!! en un altre colla no hagués guanyat ni de conya jajajajajajjaja.
    Bromes a part, per aquest dissabte som el maestro i jo. En pino m'ha dit que segurament també hi anirà. veurem allà en Buitre. Falta saber que farà en Railes. D'en Xanqui ja ni pregunto....
    Tema cerveseta del divendres, en Marquès m'ha comunicat que potser no pot venir, però de la resta espero confirmació per fer-la. En Xanqui em va dir que vindria...

    ResponElimina
  5. L'autor ha eliminat aquest comentari.

    ResponElimina
  6. Tema cervesita...en principi jo m´apunto! l´únic que arribaria un pel tard, cap 2/4 de 9, ja confirmareu si finalment es fa o no es fa per manca d´asistents...

    ResponElimina
  7. Jo no puc ni fer la cervesseta ni venir el dissabte, hem toca treballar.
    Per la nova bici punxarem les rodes i així et podrem guanyar ¡suposo!

    ResponElimina
  8. Farruuu vine que si farem la cervesita ;)
    En principi som:
    Maestro, Xanqui, Pirata, Farru, Master i Marquès (es dubte)

    ResponElimina