dimecres, 5 de maig del 2010

Com anirem a Terra de Remences?

Maestro, Master, Railes, Xanquet, Marquès, Farrukit! deunidó quina colla! i encara falten el Pirata, que desconec si vindrà i farà com cada any que ja passa el cap de setmana allà amb la family i el Corb que no se si passarà per St. Celoni o anirà pel seu compte cap allà... però de totes maneres penso que serem una bona colla...com a mínim 6 si no em fallen les mates...amb quans cotxes anem? amb 2 cotxes ? 3 i 3? o com ho fem?

A10 a tots!

3 comentaris:

  1. Jo crec que com que tothom vol fer la curta o si mes no la majoria, jo votaria per anar en bicicleta i aixi anem escalfant cames. jejejejejejeje. A mi com digui la majoria.

    ResponElimina
  2. Anirem o no a remences??? jo tinc els meus dubtes... estic veient que ploure.... ho podríem canviar per un bon esmorzar juasjuasjuasjuas Viva la colla del verano azul!!!!

    ResponElimina
  3. Aqueses propostes no les facis ni en broma!Que la carn es dèbil! I em costa poc canviar la marxa cicloturista per un bon esmorzar Alan!
    Ciao

    ResponElimina