dissabte, 15 de maig del 2010

Les Goges 2010

Hola noiis!!!!

Les goges 2010 ja estan aquí, veig que la gent va acabar molt cardada de terras ja que no dieu res... que això cada vegada està més mort....

Jo finalment he decidit anar, les molèsties han remitit i espero q no amb molestin molt, de totes maneres demà m'ho agafaré amb calma, així que deixaré el primer lloc al cuervo i em limitaré a conservar el liderat jajajajjaja.

Amb les goges acaba la primera part de la temporada de curses vull fer uns comentaris de com veig els components de la nostra colla.

El Maestro està amb la seva línia, és un tiu molt regular i no sol falla en les curses, encara que no ha pogut entrenar molt i està una mica més fluix que l'any passat, tot i això conservar la segona posició de la classi.
El Cuervo es el tiu més il·lusionat de la colla, el que més entrenar i el que fa més por... es qüestió de temps que m'apallissi.
En farru va el seu ritme, chino chano va acabant les curses sense estressar-se, el més puro estil del verano azul, tot i això jo vull exigir-li més, perquè te cames per fer molt millors temps.Farru la pròxima de terras vull arribar d'hora el restaurant!!! xD
El Marquès.. que he de dir del marquès... aquest hivern no parava de dir-me "Alan aquest any bici, bici i més bici" xD on estàs marqueeeees! jajajaja, una llàstima aquesta irregularitat, té molt de potencial i només amb una mica de regularitat ho faria molt be, ànims marquès, m'has promet que començaries a entrenar en serio i espero molt de tu aquesta segona per de la temporada.
En Railes és un tiu que exprimeix el màxim el seu motor xD pim pam toma la casitos!! jajajjaja El que he vist d'en railes és que si es controles una mica més milloraria molt, a vegades et poden les ganes, però també va be tenir a algú a la colla així que "encienda la mecha!!"jajaja
Tots coneixem el Buitre!! Buitre on estàs aquest any?? s'ha suposava que series el meu contrincant però desprès de la caiguda a Vilafranca ha desaparegut... Tot i això m'agradaria que en Buitre tornes al blog ja que el trobo a faltar per el blog i per les curses. Buitre vuelveeee!!!
Pirataaaa!!! ese jordi que viene de bonanzaaaa jaja, va fer-ho molt be a terras, el tiu està fort, jo entenc que s'estimi més anar amb el seu germà i el seu cunyat, però trobo a faltar la seva participació amb aquest foro, Pirata tu sempre seràs un verano azul!!!! jajajjajaja
Chanquete a muerto....eeii que és broma, però en serio, chanquiiii però que passa??? ni curses, ni esmorzar ni participació el foro... Començo a pensar que en chanqui s'ha carregat en chiqui i el buscant per assassinat jajajajja, Chanqui et vull veure més per qui!!!


Ale ara ja os he posat a cadascú el seu lloc jejeje, m'agradaria proposar des de aquí fer un dia una cerveseta de germanor, per veure si fem una mica més de colla!!! La setmana que ve en maestro m'ha dit que ens deixarà anar a esmorzar!!! ooooooeeeeeee!!!

Salut companys i espero que os agradi la meva parrafada jeje

2 comentaris:

  1. Hola a todos, he tenido una semana complicada y por eso no he dicho nada, es normal que tenga ilusión con la bicicleta, rodeado por unos fenomenos como sois todos vosotros, y tu máster, gracias por los piropos pero tranquilo eres el lider para mucho tiempo . Hasta mañana!!!!

    ResponElimina
  2. Molt bona análisis Alan! i l´any que ve a Terra de remences estic disposat a fer l´esforç sobrehumà per intentar rebaixar en 5 minuts la marca d´aquest any ! i d´aquesta manera dinar mes aviat!

    ResponElimina