divendres, 11 de març del 2011

Vilafranca

Hola nois jo demá no podré vindre al sopar, la dona treballa tot el día i m'he de quedar amb el marrec. Primer de tot es que crec que dissabte no hi ha sortida QH perque es preveuen pluges. Jo sortiré el diumenge amb els de la esglesia pero crec que no podré fer tota la sortida perque haure de estar cap allá a les 12.30 a casa.

D'altre banda en el sopar parleu de Vilafranca, al final anem o no? El arañazo ja está apuntat y el dilluns es l'últim día per apuntarse. Digueume alguna cosa.

Diexeu una mica de vi per las altres y els que volgueu sortir el diumenge a fer nones aviat. Juajuajuajua

1 comentari:

  1. Jo també estic apuntat a Vilafranca....
    Que passa!!! os esteu rajant tots???? El calendari es el calendari i es va decidir que Vilafranca està el calendari....
    Els GTI tampoc fan sortida, així que jo també sortiré diumenge.
    Ens veiem demà!!

    ResponElimina