dimarts, 1 de març del 2011

Sopar 12 de març

Hola a tots,

El pròxim dia 12 organitzarem un sopar de "machos", cerimònia que obre l'inici de la temporada, que Vilafranca ja esta aquí!!! (de nou).
Com ja sabeu aquesta colla com colla ciclista no tenia molt de futur (d'aquí el seu nom) però com colla de sopars si que el té.
Per lo tant, la idea inicial es anar a la hípica i després uns futbolins i copeta per sant celoni..  Però per suposat s'acceptant  propostes.

El Sr. Marquès ens complaurà amb la seva presencia(falta confirmació oficial)

Si us plau aneu confirmant la vostre assistència.

Salutacions a tots!!

7 comentaris:

  1. Bon dia . . .

    Confirma la meva assistència (al sopar vull dir)
    a vilafranca ja veurem, a terra de remences ja m'he apuntat.

    Salut i cames

    ResponElimina
  2. Ei gent també m´apunto al sopar! però ultimament St. celoni està molt mort! falta vida nocturna! no podem anar a barcelona o algun lloc de costa?
    Ciao!

    ResponElimina
  3. El Marquès vindràaaaaaaa!!!!!!!!! jejejeje

    Jo proposo sopar a la hípica o a la mateixa masia que fem el sopar d'estiu!!!!!

    Després podem anar a fer uns futbolins a sant celoni, que en dieu??

    Vinga plebeyos!!!!!! jejeje

    Aquest diumenge vaig amb en Buitre a fer una cursa de btt, ja li diré que vingui al sopar, que necessitem l'animador, jajajaja

    ResponElimina
  4. Jo ja estic apuntat a Vilafranca i a Remences!
    Faig recompte per al sopar, anem:
    Maestro
    Buitre
    Farru,
    Marquès
    Chanqui
    Alan,

    Falta en Rai per di algú i no se si el super arañazo voldrà venir..
    També podíem dir-li algú al pirata que ja esta bastant millor de la esquena.

    Anirem a la Hípica, maestro tu pots reserva?

    The fucking boss.

    ResponElimina
  5. Eiiiiiii
    jo ja he avisat al pirata i al ariza, en railes no pot venir pq la dona treballa i ell s'ha de quedar amb el crio.
    Maestroooooo tu reserves, no???
    Fins dissabte!!!!!!!

    ResponElimina
  6. Qui te el mobil del cuervo??? Digueu-me'l i l'aviso!!!

    ResponElimina
  7. Bon dia . . .

    Ja vaig avisar al pirata l'altre dia i en va confirmar la reserva. Ja faré la reserva a l'hipica, l'hora de reunió podria ser a les 20,30 h. i el sopar a les 22,00 h. i poder anar a fer unes cervesetes abans de sopar.

    Salut i cames

    ResponElimina