dijous, 3 de juny del 2010

Proposta sortida

Bona tarda. . .

Tens raó master, encara no havia posat la proposta perqué no m'he trobat bé aquest 2 últims dies i no ho tinc gaire clar i a més encara tampoc se sap del cert l'hora que sortiran els QH, però he sentit que segurament serà a les 7 del matí, si no hi hages cap altra proposta sortiriem amb ells.

Recorregut: St. Celoni, Hostalric, St. Esteve d'en Bas, Coll de condreu, Manlleu, St. Joan de vilatorta, viladrau, St. Marçal, St. Celoni

Km. 180 aprox.

Hora sortida: 7'00 h.

Lloc: Rotonda borrelles o 6,55 màxim a La Copi

Els que vinguin pose-ho al bloc o truqueu.

Salut i cames

4 comentaris:

  1. jejeje!!! molt bona!!! es broma oi aquest recorregut?

    ResponElimina
  2. Ojo!! els valents que voleu anar dissabte amb els QH! han modificat l´hora de sortida a les 6,30! trobareu més informació a l´enllaç següent:

    http://ccsantceloni.blogspot.com/

    Renoi aquesta sortida millora per moments! cada cop em motiva més!!!
    Apa ciao!

    ResponElimina
  3. ostiaaaaaaaaaaaa per mi es mes dur l'hora de sortida que el recorregut....

    ResponElimina
  4. Jo crec que vinc pero no tinc gaire clar si tornaré.

    ResponElimina