diumenge, 14 de març del 2010

oe, oe, oe, viladrau ja està aqui, jajajajjaajjaaj

Plebeyos!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Aquest és un mansaje del marquès, jajajajaja:

Us vull dir plebeyos, que el marquès no està en el seu millor moment, jejeje, ahir amb els gti eem vaig adonar que amb prou feines quedaré 5è, jajajaja, el pirata ni en parlem, sempre diu que ui, ui, ui ui que no està fort, i està que se les pela, jajaja, en railes i en farru, amb els seus entrenos individuals i secrets em fan més por que una pedregada, jajaja, i el maestro, ahir va tenir un gest molt maco amb mi, jejeje, gràcies maestroooooooooooooo, i segurament a vilafranca, també em guanyarà, jajajaja........i d'en Chanqui, cal dir alguna cosa??????? jajajajajjajaja,
En definitiva, que em sembla que m'hauré de posar les piles, jejeje, i hauré de fer un parell de poligons abans de vilafranca per que no se'm pujeu a la jepa, jajajajajaja........

Apa plebeyos, jo aquesta setmana aniré al poligon, sofà vull dir, jajjajaja, el dilluns i el dijous.........

Deuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu

1 comentari:

  1. Jo a veure si puc entrenar pq porto uns dies q no hi ha manera... i el pirata q no para d'entrenar avui l'he vist mentre jo anava en cotxe.....jajajajja
    viladrauuuuu ja esta akiiiiiii ooooeeeee

    ritmooooooo de la nocheeeeee!!!

    ResponElimina