dimarts, 3 de novembre del 2009

Nicknames

Bona nit . . .

A veiam si organitzem una mica aixó i els nicknames que ja no serveixin s'esborrin del blog, els ha de esborrar el master o el que els ha creat, siusplau aclarir-ho.

Una cosa mes, el dissabte PRIMERA SORTIDA EN BTT!!!!!
Anirem a esmorçar a sant martí, hora sortida 8'00 h. a la COPI
Farrukito no fallis!!!
Xanquete comentali a en molins i al pirata (Jordi Pino), a veure si hi ha el material que vas dir.
Buitre digueli a en jordi mondraker.
Master el buitre només anirà a esmorçar per si ti pots apuntar.

Salut i cames

2 comentaris:

  1. Ei companys!! m´encataria venir però estic fora tot el cap de setmana, no se a qui em recordo amb aquestes escuses....al proper cap de setmana intentaré venir encara que si amb cotxe! penseu que pels camins de muntanya si em "rajo" no hi ha rotondes per fer mitja volta. Us desitjo a tots un bon inici de la temporada de BTT.
    Ciao

    ResponElimina
  2. Ei!! Jo tampoc podré assistir a la reunió.... tinc juerga amb els companys de la feina i després tinc intenció de fer un partit de futbol.... espero que no em passi com la setmana passada.. ehh buitreee jajajajaja, q grande sopar del IVA!!!!

    ResponElimina