diumenge, 1 de novembre del 2009

AQUI S'HA PERDUT EL RESPECTE PEL MARQUÈS!!!!!!!!!!!!

A veure que coi passa aqui????????????????

Tenim el monyes d'en buitre que no lliga ni pa atràs, que ara és un obsessionat del facebook, que no lligaràs!!!!!!!!!!!!!!!!!! jajajajajajjja, i a la meva germana deixa-la en pau, depravat!!!!!!!! jajajajajjjaja

Que més, a si, que dius que jo haig de ser el primer en plorar l'any que ve????? no, això li reservo pel boletaire, jajajajajajaaj, a veure si ens demostra qui va ser fa 100000000000000 anys, jajajajajajjaa

Feu el favor de deixar d'explicar histories de la prehistoria, que si jo vaig fer això, que si jo vaig trigar 4 hores, que si jo pesava 10 kg menys, juajauajauaajuaajauajauajauajauajauajauaja.....

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada