dijous, 21 de juliol del 2011

PARDINES

Bona tarda . . .

Primer de tot: Sr. Fucking, que pasa amb el blog? en Rai i jo mateix no puc accedir a fer cap comentari en els articles, jo si que puc publicar un article, però fer un comentari en un altre no puc, no se si al Rai l'hi passa el mateix pero intueixo que si i tambe al Farru, d'aquí que publiquin com a anonim.

Segon: Que esperes per fer usuari al Quim? Xdios vaja Master del espacio joer jajajajajajaja

Tercer: Gràcies per la dieta especial sr. Farru quedo molt agraït per el detall.

Quart: Demà podriem quedar tots plegats fer una birra i quedar per l'hora de sortida i com hi anem no?

Cinc: A hi abans que s'hem oblidi BENVINGUT AL BLOG QUIM!!!!

Salut i cames

3 comentaris:

  1. De res Maestro! lo del menú "especial" no te importància! Referent a la birra em sap greu però demà ben dinat, ja aniré tirant cap allà dalt, quan us hagueu posat d´cord per coordinar com pujeu ja parlem per concretar com quedem...

    Farru.

    PD: UN CONSELL! AGAFEU MANGUITOS O CANGUR QUE FARÀ RASCA A PRIMERA HORA I TAMPOC ES DESCARTABLE QUE CAIGUI ALGUNA GOTA!

    ResponElimina
  2. Srs....sobre el menú ja em sembla bé pasta i bistec....menú d'esportista!!!! tot i que nosaltres no som d'elite....jejeje. Escolta això "d'encerrones" ja no em mola gaire....no puc quedar per fer birra, ja trucaré al Sr Alan (ja et deixarem guanyar no et preocupis) i em posso d'acord amb ell....

    ResponElimina
  3. Maestro!!! Jo passaré per la copi abans de les 8 per mirar això de que no podeu fer comentaris...
    Quim, fes-me un truck i kedem però ja et dic, això de les 8 a la copi,

    Salut fieraS!!

    ResponElimina