dilluns, 20 de juny del 2011

QH 2011 Finikitada!!!!

Hola Nois!!!

Los QHeros ja som aquí!!! vivos y coleando!!!! oooeeee
Us passo la crònica que l'he enviat abans el marquès....

Crònica QH 2011 by Alan:
Anem tots cap a la sortida... el Pedro te caixo.. així que surt davant.. el Gerard i jo junts....
Comencem... M'ho prenc amb calma com tenia planejat... Vaig en el mateix grup que l'avi Garcia i en Pla... Comença el somport on ja els deixo... vaig a ritma.. sense anar a tope però passant tota l'estona a gent...
Corono... a França fa fred i plou....merda no he agafat el xubasquero!!! Bueno una mica de paper de periòdic i cap a Marie blanc... Allà un altre cop passant a gent.. pujant a bon ritme... entre 11 i 12 per hora...
El Marie Blanc te més nom que duresa... no es per tant.. Rocacorba es més dur.... total arribo a dalt be... ja ha deixat de ploure... baixada espectacular i unes vistes increïbles... comença el portalet... llarguíssim però agafo el meu ritme i continuo passant gent....
A mig pujar començo a menjar perquè noto una mica de pajara... però ràpidament en recupero i torno a agafar el meu ritmet...  Quedant pocs quilometres per coronar i ja començo a apretar més... donen les forces que em queden...
Moment emocionant... veig el buitre davant meu... i ja ho dono tot... el saludo però el passo molt ràpid... anava petadillo... continuo... amb la gent animen-me pujava a més de 20kmh els últims 3 kilòmetres...
Agafo un grup gran abans de coronar i baixo amb ells... comença la hoz... ja anava a donar tot el que tenia... anava ja amb algu de rampes però mera igual jeje, a tope i vaig deixar a aquell grup enrere i seguia atrapant gent, ja corono amb un altre grup..
a tope fins a sabiñanigo amb el vent de cara... tirant a saco agafem a un altre grup... jejej i ja meta rebentat... jajajajajjaaja QH Finikitada!!!


Be, aquesta a sigut la meva experiència de la QH, m'agradat molt i segurament torni l'any que be. Jo recomano fer encara que sigui una vegada a la vida aquesta experiència. Val la pena tot el patiment per el suport i els ànims que et dona la gent en els trams finals del portalet.

Temps:
Alan 6h40m
Gerard 6h50m
Pedro 6h52m
Farru 8h48m

No estamos tan mal eeehhh ;)

I per acabar unes fotos que ens vam fer a los 4 magníficos! abans de sortir cap a la QH i un altre que em van fer amb el meu diploma i la cara de petat jajajajajjajaja

 Salut colla!!!!



Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada