dissabte, 12 de febrer del 2011

eiiii gti's, QH, i similars, jejeejjej


Tantes inicials em perdo, jajajaja...........

Com va tot??

Aquest divendres no vaig venir a fer la cerveseta, per que tenia ITV i al final no hi vaig anar per que no tinc el cotxe en condicions, jejeje, hauré de passar pel mecànic.........la setmana que ve també tinc ITV, però si voleu, podem quedar per fer cerveseta!!!!!!!!!

Un altre tema: A qui li interessa un rodillo Elite Mag????? Em va costar uns 180 euros, us el deixo per 90 €, una ganga!!!!!!!!!!! si coneixeu d'algú, m'aviseu ok?????? Té un parell d'anys, pocs kms (ja em coneixeu, molt bla bla bla però poc entreno, jajajajaaj) i és de fluïd, no és mecànic, de manera que gairebé no fa soroll, és molt bo.

Fins aviat craaaaacks!!!!!!!!!!!!!!


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada