dijous, 13 de gener del 2011

Convocatòria sortida dissabte 15

Hola a tots! com  a convidador a l´esmorzar de la propera sortida en motiu del meu 39è aniversari, em veig amb el dret de convocar-la  i marcar l´itinerari! Si! que passa! a qui no li agradi que no vingui i un esmorzar menys a pagar! jeje!

Hora: 8:00.
LLoc: La copi.
Recorregut: St. Celoni-Llinars (Aquí m´incorporo a la sortida)-St. Miquel del Fai-tirar amunt i tornar per on hem vigut (Oi que m´explico bé?).
Kms: molts
Temps: Entrer 3 i 6 hores depenet del ritme i de lo burratxus que anem després d´esmorzar.

Apa! fins aviat! Ciao!

2 comentaris:

  1. A mi em sembla be, esmorzem a sant feliu, no?? jo esmorzaré i giraré cua q he de tornar aviat a casa... el marques potser be.... però en cotxe jajajajajjaja

    ResponElimina
  2. A mi m'agrada la opció curta del master, pero encara no estic segur de poder venir perque tinc la bici al metge i aquest tarda hem dirán si esta bona o no.

    ResponElimina