dimarts, 7 de setembre del 2010

Septembre curs nou!

Hola a tots!!!

No vaig poder assistir a la clàssica Pujada al Turo però ja he vist que heu deixat el listón molt alt!!! com patirem la temporada que ve!!!

Be, com el curs escolar començar ara, nosaltres també començarem les sortides del "pa amb tomàquet" així que donarem com inaugurada la temporada del "pa amb tomàquet". Farru i Railes començar la part de la temporada que més us agradaaa jajajaja

Maestro ja tens feina... xD

Salut a tots companys!!

2 comentaris:

  1. Ja està bé Alan! ni que fos un "Zampabollos"!! amb lo que disfruto jo fent sortides en bici de 200 km on únicament degustem barretes de pinsu!
    Per cert...si voleu, ja tinc un parell d´itineraris pensats per dissabte...són curtets(Recordeu que tic de festa major al poble i no em puc estresar!)...però amb bons restaurants a mig camí per parar a ESMORZAR!!! ja us he dit, per mi no caldria parar..però faré un sacrifici per vosaltres..cola???
    Ciao

    ResponElimina
  2. Jo no puc venir pero que algú porti una fiambrera i hem dugui la llesca de pa amb tomaquet i fuet.

    ResponElimina