dissabte, 17 d’abril del 2010

crónica 17/472010

Avui sortida verano azul reduida. El mestre que ens ha dit que está malalt (necessitem baixa i alta d'un día del metge de capçalera), el pirata que l'hem trucat pero ja estava de camí amb un amic i no ha escoltat el telefón, el Marquès que desde que ........ no apareix mai (estará enfeinat, el dimart descansa i vine a veure la roba) i el Xanqui que no ha dit res (segur que ha vist 150km i ha pensat que estaba somniant i ha seguit dormint).

Deixem-nos de bromes, avui només han aparegut en Farru, el Master i en Raíles. Abans de començar ja hem decidit de que fariem alguns canvis en la planificació del mestre (una mica menys de quilómetres i paradeta a fer la pasteta). Sortida bastant rápida d'en master a mes o menys 30km/h fins que els altres ens hem declarat en vaga i per tant desde Santa coloma fins a Angles, passant per Sant Dalmai, ritme verano azul anar xerrant entre en Raíles i en Farru, perque el Master s'ha amagat per apareixer silenciosament per darrera i escoltar com l'hi arrencavem la pell a tires per el ritme que ens venia impossant.

Passat Angles pujada fins a Sant hilari on en Farru es queixava perque en Raíles portava la truita posada i aixó feia accelerar el ritme (he portat el plat gran fins a Ossor i desde el Km 16 fins a dalt de port). Ja a Sant Hilari paradeta per esmorçar amb convidada d'en Farru, recordem que el día 23 d'abril és Sant Farrukito (sant de sants).

Posteriorment ja hem tirat cap als portals, ja que no portavem prous kilometres pujant te aixó de postre. Aquí en Farru te el GPS una mica confós perque a mi m'ha dit que eren 4km de pujada i a mi m'han sortit 7, tot i aixó he agunatat els dos primers amb la truita posada. Aquí en Raíles ja donava senyals de cansament.

Baixada Rápida cap a Arbúcies i per acabar de rematar pujadeta a Coll de n'orri (aquí avui he arribat amb el plat gran fins al pont) OJO Marquès que "NO ESTAMOS TAN MAL" la propera sortida intentaré d'arribar fins a dalt per veure si d'ono una mica per sac a algú. jejejejeje

Posteriorment ja arribant a Sant Celoni una mica cansats, al final uns 130km que no está malament i sobretot perque desde breda fins a Sant Celoni hem tornat ha anar a 30 i, per tant no hem arribat tant malament.

VISCA LA TRUITA I FORA EL PUTO PLAT PETIT

1. Bona crònica Railes! únicament t´has oblidat d´explicar que l´Alan per seguir el nostre ritme "franètic" anat pedalant a l´anada únicament amb la cama dreta i a la tornada únicament amb l´esquerra!
    Apa a10!
    (I fes el favor de treure el plat gran em conso només de veure´t!)