dimarts, 29 de desembre del 2009

Benvingut!!!!!

Hola "Jo", no se qui ets peró si que ets benvingut.

La propera sortida ja serà l'any que bé, (ja que serà el proper dissabte dia 2 de gener) la sortida serà l'ultima en BTT ja que la propera serà en carretera i si no tens de carretera aprofita-ho ara i vina ja que coneixeràs a gent de la colla que només va en BTT i si també vas en carretera doncs aixó un de mes a la colla, que quant més siguem més riurem.

Recorregut: La Suisa, Pla de la calma...
Hora: 8'00 h.
Lloc: La Copi (Ctra. Vella, 83 de St. Celoni)
Esmorzar: Coll Formic (porteu barretes per si de cas)

Salut i Cames

2 comentaris:

  1. Ei, hola companys coneguts i no coneguts! En principi ja m´apunto!! fins dissabte!

    Ciao!

    PD: Ja heu informat al "jo" que hi ha una cuota de preinscripció a "la colla del Verano Azul" que consisteix en convidar a l´esmorzar de la primera sortida que un participa?

    ResponElimina
  2. tu si que en saps farru, aixi dons jo tambe vindre, el recorregut es masa dur ja que estic una mica oxidat, pero com diu la belen esteban : ¨jo per un esmorzar voyyyyy!!!!!!!¨ jejeejejejejjeejejejejej

    ResponElimina