diumenge, 25 d’octubre del 2009

Com que no va sortir ningú dissabte?



Com que no va sortir ningú dissabte??? A la sortida d´aquest dissabte va haver-hi un líder indiscutible, solid i que va coronar en solitari el 5 "miniports" de la ruta amb un clar avantange sobre els seus perseguidors i aquesta gran figura no es ni més ni menys que en...FARRUKITO!!! es va imposar amb claretat fins i tot a les baixades!! Déu meu quin gran ciclista!
Llegint aquesta entrada, dues coses salten al vista:
La primera que l´autor es més aviat poc objectiu i la segona més important encara, que evidentment la sortida va tenir pocs participants (concretament 1).
Ciao

4 comentaris:

  1. cabrones no comais tanto que después no podeis subir los puertos, yo aunque solo sigo entrenando.

    ResponElimina
  2. Farrukito, "el salvis qui pugui" ja dona a entendre que la gent ha sortit per el seu compte, (i per imposar-te en claredat n'hi hauria d'haver per lo menys 2 de ciclistes) ara aixó de gran ciclista ho suscric i sense dubtar-ho, clar que jo soc poc objectiu....

    salut i cames

    ResponElimina
  3. Hola Luis!!!
    Ja era hora que t'afegeixis, per el teu comentari dedueixo que l'alan no ha sortit amb tú, no vas trucar-li o en Josep Mª que s'apunta a totes jejejejeje, el tio ja li foto indirectes perque faci algun comentari però no pica.
    Salut i cames

    ResponElimina
  4. jajajajaja, farruquitoooooooooo!!!!!!!!!!!! ets el meu idol!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    no està malament, 5 ports, però jo et supero, aquest cap de setmana, he fet 1300 km.... i no m'he cansat gaire, jejeje......avui poligonnnn!!!!!!! qui s'apunta???????

    ResponElimina